• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Chedamas

Chedamas

  • T +31 (6) 439 136 87
  • E marc@chedamas.nl
  • Werkwijze
  • Over mij
  • Aanbod
  • Tarieven
  • Contact

Klachtenregeling

De klachtencommissie van Solopartners verzorgt o.a. de klachtbehandeling van bij haar aangesloten zelfstandige jeugdprofessionals (zzp’ers) alsook voor zorgaanbieders die Wmo-zorg verlenen. Zij allen proberen hun werk uiteraard zo goed mogelijk te doen.

Bij het verlenen van goede zorg past ook een goede omgang met klachten en onvrede. Dit draagt bij aan de kwaliteit van de zorg. Het kan immers wel eens voorkomen dat u of jij ergens niet tevreden over bent. Dit kan gaan om de geboden zorg, maar ook over bijvoorbeeld hoe de zorgprofessional met u of jou is omgegaan of heeft gecommuniceerd. Bespreek deze onvrede in dat geval met hem of haar en probeer zo mogelijk samen een oplossing te vinden. Lukt dat niet overweeg dan om een klacht in te dienen bij de klachtenfunctionaris of klachtencommissie. Indien het gaat om zorg op grond van de Jeugdwet, is het altijd mogelijk om de klacht meteen in te dienen bij de klachtencommissie.

De klachtenregeling voldoet aan de voorwaarden die in de Jeugdwet zijn opgenomen. Voor wat betreft de Wmo gelden andere voorwaarden. De meeste gemeenten verplichten in hun lokale verordening dan wel in de voorwaarden bij uitbesteding van Wmo-zorg een klachtenregeling die aansluit bij de Wkkgz of Jeugdwet. Solopartners heeft er daarom voor gekozen één klachtenregeling te ontwerpen die zowel voor jeugd- als Wmo-zorg van toepassing is.

Download Klachtenregeling

Copyright © 2025 · Chedamas . Privacyverklaring . Klachtenregeling

Beheer cookie toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken we technologieën zoals cookies om apparaatinformatie op te slaan en/of te openen. Door toestemming te geven voor deze technologieën kunnen we gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als u geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit negatieve gevolgen hebben voor bepaalde functies en kenmerken.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
View preferences
{title} {title} {title}